Legjobb hétvégi kirándulós program

Bor • Birtok • Bogrács

Rengetegen látogattok hozzánk és kérdezitek, hogy működik a hétvégi kitelepülésünk. Ezért minden kérdés megválaszolása helyett úgy döntöttünk érdemel kicsit hosszabb kifejtést egy blogposzt keretei között.

BOR: három betű, és nekünk nem csak egy alkoholos ital jut eszünkbe róla, nekünk egy életérzés van ebbe a rövidke szóba, lehet ezer arca, színe lehet könnyű, testes, illatos…

BIRTOK: 250 hektár egybefüggő Hilltop  terület, amihez hozzá tartoznak: étterem- szállás- rendezvény- medence- kilátó- szertartás helyszín- panoráma terem- garat konyha- sportpálya. Ez mind 4 hektárt ölel magába, zöld környezet, ami körülvesz minket és a szívünk csücske, ami november és január között csak a hétköznapokon csak személyzetünk lábnyomait ismerte, ami már alig várta, hogy újra nyüzsögjetek rajta. Halljon nevetést és részese lehessen sok-sok boldog pillanatnak. Ami már nem bír várni ezzel a nyitásig ezért adtunk neki egy lehetőséget, hogy megmutathassa nektek a vendégszeretetét január végétől jött a Mi szerelem sztorink a BBB. Természetesen minden szabályt betartva és figyelembe véve azt, hogy úgy fogadhassuk a hozzánk kirándulókat, ebben a speciális helyzetben ami megmutatja  felelősség teljes hozzá állásunkat.

BOGRÁCS: finom szaftos ételek, baráti összejövetelek, közös főzés, csapatépítés… szerintem neked is ezek jutnak először eszetekbe, ha bográcsozásról van szó.

Szerettünk volna valamit adni nektek és együtt kitartani azon a nehéz úton, amin mindenki keresztülmegy. Ezért született meg a fejünkben az a lehetőség, hogy ha már úgyis sokan kirándultok, a hétvégéken akkor vegyétek a Meleges-hegy felé az irányt és egy elviteles ebéddel, a tőlünk megszokott kifogástalan gasztro élményben is részesülhessetek a hétvégi kiruccanásotok alkalmával.

Hétről hétre igyekszünk kedvetekbe járni legyen szó; a hagyományos ízek, a távol keleti ízek vagy a vegán konyha kedvelőiről. Szaftos tunkolós gasztró élmény vagy valami könnyű és friss, na meg desszertnek mindenképpen jöhet egy édesség akár újragondolt reform formában is. Mindent megtalálsz a hétvégéről hétvégére megújuló Bor Birtok Bogrács ajánlatunkban.

Rengetegen látogattatok már el hozzánk, nem volt akadály a hideg időjárás sem ezért mi arra készülünk, hogy amíg nem élvezhetitek éttermünk által nyújtott lehetőségeket a teraszunkon vagy a panorámás termünkben a Bor Birtok Bográcson minden hétvégén velünk lehettek és együtt tölthetjük a délutánokat veletek addig is amíg a teljes nyitásra nem kerül sor.
Gyertek gasztrózzatok rendhagyóan, csodálatos környezetbe, mi mindig készülünk valami újdonsággal Nektek, ebből a kitelepülésből is inspirálódtunk az új konyhánkat tekintve. Extra lesz nagyon, részletek a következő blog posztban.